اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا مفاد جدید آتش‌بس غزه منتشر شد | آزادی۱۰۰۰ فلسطینی مقابل۳۳ اسیر اسرائیلی درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را تهدید کرد قدردانی امیرعبداللیهان از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از فلسطین تاکید مقام حماس بر پیگیری مذاکرات و آتش بس | نتانیاهو به دنبال توافق نیست لاپید: پایان جنگ بدون دستیابی به توافق ممکن نیست یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد امیرعبداللهیان: باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار شعار هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین علیه اسرائیل (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
سرخط خبرها

عیادت وزیر کشور از مجروحان انفجار تروریستی کرمان | وضعیت امنیتی در کرمان آرام است + تصویر (۱۴ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۴۰۹۸
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
عیادت وزیر کشور از مجروحان انفجار تروریستی کرمان | وضعیت امنیتی در کرمان آرام است + تصویر (۱۴ دی ۱۴۰۲)
وزیر کشور با حضور در بیمارستان از مجروحان انفجار تروریستی کرمان عیادت کرد.

به گزارش  شهرآرانیوز، احمد وحیدی که شب گذشته برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی انفجار به کرمان سفر کرده بود پس از بازدید محل انفجار و حضور در گلزار شهدای کرمان، صبح امروز به بیمارستان‌های محل بستری مجروحان رفت و ضمن عیادت از همه مجروحان در جریان وضعیت درمان آن‌ها قرار گرفت.

وزیر کشور در ابتدا به بیمارستان باهنر رفت و ضمن عیادت با مجروحان انفجار روز گذشته، در گفتگو با مسئولان بیمارستان در جریان وضعیت درمان آن‌ها قرار گرفت و برای همه مجروحان آروزی بهبودی کرد.

تروریست‌ها از خشم ملت ایران بترسند

وزیر کشور با بیان اینکه اکنون وضعیت امنیتی در کرمان آرام است، گفت: علاملان انفجار تروریستی در قبضه قدرت دستگاه ها‌ی امنیتی ایران گرفتار خواهند شد.

احمد وحیدی در حاشیه عیادت از مجروحان انفجار تروریستی کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صمیمانه از کادر تشکر می‌کنیم که پس از انفجار روز گذشته تعداد قابل توجهی از مجروحان را درمان کردند و ۱۱۱ عمل جراحی بر روی مجروحان انجام شده که کار بسیار ارزشمندی بوده است.

وی با بیان اینکه براساس آخرین آمار اعلام شده پزشکی قانونی عدد شهدای ما ۸۴ نفر است، گفت: البته تعدادی از عزیزان در بیمارستان و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که وضعیت مناسبی ندارند ممکن است این آمار تغییر کند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ۲۸۴ مصدوم داشتیم که تعداد قابل توجه مرخص شدند، افزود: در حال حاضر ۲۲۰ نفر در مجموع بیمارستان‌های کرمان بستری هستند که تعداد زیادی از مجروحان حال عمومی خوبی دارند و یا احتیاج به عمل حراجی کوچکی دارند. تعداد زیادی سرپایی مدوا و ترخیص شده‌اند و تعدادی هم امروز مرخص می‌شوند و الحمدالله مشکل خاصی ندارند.

وزیر کشور تصریح کرد: همه کادر درمان بسیج شده‌اند تا سریعا مشکل مجروحان برطرف شود و با حضور و استقرار وزیر بهداشت روند درمان مجروحان به خوبی در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت امنیتی کرمان، اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بر موضوع اشراف دارند و مسلط هستند و برنامه‌های خودشان را طبق روال پیش‌بینی شده انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه همه چیز در کرمان عادی و آرام بوده و ماجرا روز گذشته محدوده گلزار شهدای کرمان در حال تجزیه و تحلیل و بررسی است، ادامه داد: روز گذشته دو انفجار شدید با موج شدید و با مواد شدید‌الانفجار در بین مردم رخ داد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بخش اعظم صدمات وارد شده به دلیل ترکش‌ها و ساچمه‌های انفجار بود که به سر عزیزان ما اصابت کرده است، افزود: حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان، یک حادثه تلخ، بزدلانه و مزدورانه بوده است.

وی با بیان اینکه تروریست‌هایی که از شهید سلیمانی می‌ترسیدند نشان دادند که از هواداران، رهروان و عزاداران حاج قاسم هم می‌ترسند، گفت: این حادثه نشان دهنده عمق خباثت دشمنان است.

وحیدی بیان کرد: عاملان حادثه تروریستی روز گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان بی‌تردید در قبضه قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما گرفتار خواهند شد و سیلی محکمی دریافت خواهند کرد؛ عاملان و حامیان این حادثه تروریستی از خشم ملت ایران باید بترسند.

عیادت وزیر کشور از مجروحان انفجار تروریستی کرمان + تصویر (۱۳ دی ۱۴۰۲)

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->